Search

Azija: Kvala Lumpūras

Kiekvienas nuotykis nuo kažko prasideda. Mūsų Azijos nuotykis prasidėjo Malaizijos sostinėje Kvala Lumpūre. Jis kelionės maršrute atsirado… netikėtai, bet neišvengiamai. Dažniausiai pasirenkamas tikslas keliaujant į Pietryčių Aziją būna Bankokas, Hong Kongas ar Singapūras. Taip jau gavosi kad radome super gerą pasiūlymą skrydžiui būtent į Malaiziją. Kvala Lumpūras – pirmasis ir paskutinis taškas Pietryčių Azijoje mūsų kelionės metu.

Atvykimas

Į neseniai pastatytą Kvala Lumpūro oro uostą nusileidome gana vėlai vakare. Oro uostas yra maždaug 45 km nuo miesto centro ir lengviausia jį pasiekti traukiniu, kuris važiuoja tiesiai po juo. Į miestą veda dvi linijos: KLIA Transit ir KLIA Express. Abi linijos važiuoja lygiai tuo pačiu keliu, tačiau jau čia prasideda įdomumai.

Kur tik paklaustumėte, visi siūlys važiuoti ekspreso linija, kuri veža tiesiai į centrinę miesto stotį be sustojimų per 30 minučių ir kainuoja 55 ringitus (12 eurų / žmogui).

Tuo tarpu tranzitinė linija KLIA Transit turi tris sustojimus ir miestą pasiekia per 45 minutes, tačiau Jūs negalite nusipirkti bilieto tiesiai į centrinę stotį, todėl Jums reikia išlipti vienoje iš trijų stotelių pakeliui, nusipirkti dar vieną bilietą ir sulaukti kito traukinio. Taip kelionė gali trukti kiek daugiau nei valandą. Geroji tranzitinės linijos pusė yra kaina. Už abu bilietus mes sumokėjome 22 ringitus (5 eurai) žmogui. Rinktis jums 😉

Alternatyva traukiniui yra autobusas ar taksi, tačiau šie yra brangesni ir kelionė trunka gerokai ilgiau.

Nakvynė

Tik atvykus į centrinę miesto stotį mus pasitiko žadėtas Azijos miesto šurmulys. Nors turėjome daug laiko išsinagrinėti miestą, bet visa tai pavirto vienu ilgu klaidžiojimu naktiniame Kvala Lumpūre beieškant savo viešbučio. Galiausiai vidury nakties pasiekėme savo tikslą kinų kvartale. Šiame mieste ypatingai svarbu gerai pasirinkti savo nakvynės vietą ir kainos tikrai leidžia rinktis vieną iš centrinių kvartalų. Mes rekomenduojame:

Chinatown – kinų kvartalas, netoli Monorail linijos ir žymiojo Jalan Petalling gatvės turgaus.

Bukit Bintang – Kvala Lumpūro centras, arti Jalan Alor alėjos, kurioje kiekvieną vakarą gausu restoranų ir gatvės maisto.

Brickfields – kitaip žinoma kaip mažoji Indija, arti centrinės stoties, tačiau kiek tolėliau centro.

Vaizdai

Kvala Lumpūre bendrai sudėjus mes praleidome beveik 4 dienas ir per jas spėjome pamatyti nemažai. Tai nėra vienas tų miestų, kur galime sakyti, kad nereikia jokio žemėlapio ir eikite turistų nepramintais maršrutais. Ten kur turistai nevaikšto, geriau ir Jūs nevaikščiokite, nes tai antras pagal nusikalstamumą miestas visoje Azijoje. Tačiau jei eisite ten kur eina visi, jausitės tikrai saugiai. Mūsų rekomendacijos Kvala Lumpūre:

KL tower – miesto televizijos bokštas ir aukščiausias pastatas. Pakilti čia ir geriau ir pigiau nei į Petrono bokštus.

KLCC parkas – naujai įkurtas parkas šalia bokštų dvynių. Viena iš nedaugelio žalių vietų mieste.

Bukit Nanas forest reserve – dar viena žalia miesto zona prie pat KL bokšto, tuo pačiu ir saugotinas rezervatas. Kitaip tariant nedidelės džiunglės miesto viduryje. Mėgstantys gražius vaizdus taip pat gali palaipioti medžių taku.

Merdeka square – nepriklausomybės aikštė, kurioje šiuo metu yra polo stadionas.

Batu Caves – miesto gilumoje esančios religinės olos. Visur pilna išalkusių beždžionių, o Jus nuo aukščiausiai esančios olos skiria tik 273 laipteliai.

Perdana lake garden – paskutinė žalioji erdvė mieste. Kvala Lumpūro Vingio parkas.

Parduotuvės – tiek daug skirtingų parduotuvių kaip čia nerasite niekur aplink. Prekybcentrių karalystė.

Maistas

Lankytinos vietos, parkai, kultūra ir kiti dalykai nepaverčia Kvala Lumpūro patraukliausia turistams vieta. Tačiau kai kalba pasisuka apie maistą – viskas apsiverčia aukštyn kojomis. Kvala Lumpūre susitinka daug skirtingų virtuvių: malajų, indų, Singapūro, kinų, Tailando, Vietnamo. Valgėme mes ten tikrai daugiau nei tris kartus per parą.

Mūsų rekomendacijos:

Jalan Petalling – pagrindinė kinų kvartalo gatvė ir aplink ją esantys kinų restoranai. Tikrai nieko panašaus į Lietuvoje sutinkamus “kiniečius”.

Jalan Alor – milžiniškas maisto prospektas. Nepasiduokite pagundai eiti paskui pirmą į restoraną pakvietusį oficiantą, bet būkite tikri, kad visur maistas tikrai skanus ir patrauklus.

LOT 10 food court – Prekybos centro rūsyje įsikūrę daug skirtingų maisto stendų. Labai patiko per pusryčius.

Hawker centrai – vietos skirtos  apjungti kelis ar kelioliką maitintojų. Bandėme Merdekos aikštėje ir centrinėje stotyje. Stotyje būtina paragauti indiško maisto ir naminės Roti duonos.

Maisto ir produktų kainos tikrai nedidelės. Patiekalo mūsų išvardintose vietose kaina retai siekia 3-4 eurus, tačiau už alaus butelį gali tekti sumokėti ir 5 eurus.

Kvala Lumpūras išties davė puikią įžangą mūsų Azijos nuotykiui. Kitą kartą susitiksime Džordžtaune!

1 comment

1. Atgalinis pranešimas: Azija: Džordžtaunas – traveloffin
Write a response

Parašykite komentarą

traveloffin © Copyright 2022. All rights reserved.