Search

3 miestai 2 dienos – Nyderlandai

Jeigu skaitėte daugiau mūsų įrašų, tikriausiai pastebėjote, kad mėgstam ne tik ilgesnes keliones po tolimesnius kraštus, bet ir trumpus savaitgalio pabėgimus. Šį kartą Linai tai buvo darbinė kelionė, Tomas važiavo kaip „sumuštinis”. Praleidome dvi pilnas dienas Nyderlanduose, aplankėme Eindhoveną, Roterdamą ir Amsterdamą. Intensyvu, bet Nyderlanduose taip patogu keliauti tarp miestų su traukiniais!

Kaip jau minėjau, šį kartą važiavom labiau darbo reikalais, bet grįžtant namo pagalvojome, kad galbūt ką nors toks mūsų planas taip pat įkvėps pabėgti porai dienų. Darbas buvo visiškas malonumas – lankytis Nyderlandų foodhall’uose. O aplink juos spėjome susidėlioti ir pasiplaukiojimą laivu, ir ekskursiją po miestą.

TRANSPORTAS

Labai patogus tiesiognis skrydis Vilnius – Eindhovenas. Tiesa, labai ankstyvas rytinis, bet jau 9 buvome Nyderlanduose. Kas reiškia – pilna diena veiklos. Eindhoveną pasilikome kelionės pabaigai, tad iš oro uosto tiesiu taikymu autobusu išvažiavome į traukinių stotį. Po mažiau nei valandos jau sėdėjome traukinyje į Roterdamą.

Traukinių tvarkaraščius ir kainas galite visada pasitikrinti prieš kelionę. Rekomenduojama ir appsą jų parsisiųsti, visada būsite up to date kur kada koks traukinys važiuoja. Nors tiesą sakant jie važiuoja tikrai pakankamai dažnai, o ir kelionė neprailgsta. Eindhovenas – Roterdamas ~45 minutės, Roterdamas – Amsterdamas ~55 minutės, Amsterdamas – Eindhovenas ~1 val 20 minučių. Tad galite arba nudirbti darbų prie kompiuterio, arba paskaityt, arba pasigrožėti vaizdais pro langą.

Roterdamas

Roterdame buvome apie 11:30 ir pasukome tiesiai savo tikslo link – Markthal. Iš traukinių stoties keliavome pėsčiomis, atstumas nedidelis, o galvojome ir kojas pramankštinsime, ir miesto dar pamatysime pakeliui. Markthale – kažkas panašaus kaip Halės turgus Vilniuje, tik Roterdame jis pakankamai šviežiai naujai pastatytas. Tad ir prekybininkų vaisiais, mėsomis ir sūriais buvo, ir daug skirtigų šalių maisto.

Po vėlyvų pusryčių – pietų, keliavome pasiplaukioti. Ekskursijos bilietus nusipirkome internetu prieš išskrendant. O plaukiojom laivu buvo po Roterdamo uostą. Pasiskaitykite, jis yra didžiausias uostas Europoje. Jeigu jūsų paskutinis AliExpress siuntinys kur užstrigęs, tai greičiausiai čia, Roterdamo uoste tarp kitų galybės siuntinių.

Po pasiplaukiojimo laivu grįžome atgal į traukinių stotį. Kita stotelė – Amsterdamas.

Amsterdamas

Mums abiems tai buvo pirmas kartas Amsterdame. Amsterdam Centrale šiek tiek pribloškė žmonių kiekiu ir chaosu, na bet ir atkeliavome pačio piko metu. Po ankstyvo skrydžio ir Roterdamo uosto, jėgų ir entuziazmo pasivaikščioti buvo mažai, tad iki viešbučio keliavome tramvajumi.

Apsistojome Hotel Not Hotel – tikrai išskirtinis, labai įdomus ir fotografuoti jame norisi ne mažiau, nei vaikštant po miestą. Na, ilgai viešbutyje neužtrukome, nusimetėm kuprines ir nužingsniavom į Foodhallen Amsterdam.

Daug veiksmo, žmonių, čia gal mažai ką žodžiais papasakosim, daugiau vaizdais:

Foodhall’e praleidome vėl porą valandų, paskui išlindome dar į miestą. Apsilankėme rekomenduotame Hendrix bariuke, vėliau dar pasivaikščiojome po apylinkes ir pasukome poilsio link. Visgi įspūdžių per vieną dieną nemažai, appsai jau rodo nueitus 22 tūkstančius žingsnių.

Kitą rytą po pusryčių išskubėjom į free walking tour, kurį buvome rezervavę jau iš anksto. Retai tokius užsisakome, bet turint pakankamai ribotą laiką, labai puikiai praleidome pusdienį. O ir oras pasitaikė itin pavasariškas, tad manau Amsterdamas atsiskleidė visu gražumu. Labai norėsime sugrįžti čia!

Po ekskursijos spėjome užkąsti ir iškeliavome traukiniu atgal į Eindhoveną.

Eindhovenas

Eindhovenas – labai industrinis miestas, bet tuo savotiškai ir žavingas. Čia buvome apsitoję Student Hotel – pasitiko mus su prosseco taure ir vafliukais! Viešbučio lokacija labai patogi – prie pat traukinių ir autobusų stoties.

Kol dar visai nesutemo ir nenusivėlinome, nusprendėme pirmiausia aplankyti Srijp – S rajoną. Buvusiose Philips gamyklos patalpose įsikūrusios dizaino krautuvėlės, parduotuvėlės, kavinės, restoranėliai. Vienoje iš jų pagurkšnojome alaus ir iki miesto centro nusprendėme pėdinti, pakeliui praeidami ir žymųjį Eindhoveno stadioną.

Van Moll kraftinio alaus barelyje paragavom alaus, ir pasukom pagrindinio tikslo link – Down Town Gourmet Market. Čia ir praleidom likusį vakarą ragaudami labai daug visko!

Skrydis namo kitą dieną taip pat buvo ankstyvas, tad dar šiek tiek pasivaikščiojom po Eindhoveną ir ėjom ilsėtis. Kaip jau minėjau, viešbutis įsikūręs prie pat traukinių ir autobusų stoties, tada labai patogiai ryte autobusu iškeliavom į oro uostą ir per pietus jau buvome namie, Vilniuje.

Pakankamai intensyvus, labiau į maistą orientuotas savaitgalis. Taip, praleidžiant daugiau laiko viename mieste rekomenduotumėm ir dviračiais pasivažinėti!

Ar mėgstat taip iškeliauti pasibastyti savaitgaliui? Galbūt nebūtinai į kitą šalį, galbūt kažkur Lietuvoje? Pasidalinkit!

Write a response

Parašykite komentarą

traveloffin © Copyright 2022. All rights reserved.